Back to all posts

Jak stworzyć stronę kontaktu, która sprzedaje Twój produkt?

Sie 7, 2016 / by admin_oa / In marketing internetowy, strony www / Tagi: , , , , / Leave a comment

Twoja strona internetowa to najprostszy sposób, aby być w kontakcie z klientami. Chcesz, aby naprawdę przynosiła Ci dochody? Zadbaj, aby ten kontakt był szybki i łatwy. Zanim zaczniesz badać wskaźniki konwersji, upewnij się, że strona kontaktowa została odpowiednio zoptymalizowana.

Podaj pełne dane kontaktowe

Nawet jeśli nie zdarza Ci się przyjmować klientów w firmie, zadbaj o to, by na stronie znalazł się jej pełny adres i numer telefonu kontaktowego. To szczególnie ważne, jeśli prowadzisz sklep internetowy lub wymagasz od klientów podania danych osobowych, numeru karty czy adresu e-mail. Udowodnisz w ten sposób, że nie masz nic do ukrycia i można Ci ufać.

Odpowiednio oznacz informacje kontaktowe

Oznacz numer telefonu za pomocą click-to-call. Umożliwi to klientom automatyczne wybranie numeru po kliknięciu. Zadbaj o oznaczenie adresu znacznikami schema.org. Dzięki temu będą widoczne w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Dodaj widget „Call Back”

Dzięki temu niewielkiemu dodatkowi, odwiedzający stronę klienci mogą poprosić o telefon zwrotny od przedstawiciela firmy.

jak dobrze stworzyć stronę kontakt do firmy

Dobrze zoptymalizowana podstrona z kontaktem może przyczynić się do lepszej sprzedaży.

Aktualizuj dane w serwisach społecznościowych

Dla wielu klientów strony w serwisach społecznościowych to najprostsza forma kontaktu z firmami i instytucjami. Zadbaj o to, by na oficjalnych profilach widoczne były aktualne dane kontaktowe. Pamiętaj, aby odpowiadać na wiadomości, które otrzymasz na Facebooku czy Twitterze.

Pomyśl o czacie  

Wyjdź naprzeciw potrzebom klientów, którzy chcą szybko uzyskać odpowiedzi na pytania, ale nie mają ochoty dzwonić ani samodzielnie przeszukiwać FAQ. Funkcja „live chat” na stronie może być dostępna dla wszystkich odwiedzających lub jedynie dla zarejestrowanych użytkowników.

Ułatw klientom pisanie maili

Klient, który ma pytanie lub problem nie chce poświęcać czasu na szukanie Twojego adresu e-mail, dlatego zadbaj, aby był dobrze wyeksponowany na stronie. Jeśli zdecydujesz się umieścić na stronie formularz kontaktowy, ogranicz do minimum liczbę pól do wypełnienia.

Summary
Article Name
Jak stworzyć stronę kontaktu, która sprzedaje Twój produkt?
Description
Jak dobrze utworzyć podstronę "kontakt" w witrynie internetowej. Sposoby na zoptymlizowanie "kontaktu" oraz pomysły jak dobrze przedstawić informacje kontaktowe. Zanim zaczniesz badać wskaźniki konwersji, upewnij się, że strona kontaktowa została odpowiednio zoptymalizowana.
Author
Publisher Name
Outeractive Marketing
Publisher Logo

Your comment

Back to all posts